stockholmshelg

i fredags tog jag tåget till stockholm för en helg med syskonen där. Jesus Christ Superstar blev det på kvällen. Väldigt bra med flera bra sångare. Ola Salo spelar ju Jesus, men det va flera som sjöng otroligt bra... Kul att ha sett :)

Lördagen började med pannkaksbrunch å sen åkte vi in till stan ett tag... tycker dock att det va alldeles för mkt folk å rörigt ;) håller mig nog till göteborg tror jag ;)
Sen lagade vi middag å mamma å pappa kom oxå..

Idag blev det tåget hem igen... trots att det är skönt att komma iväg lite, och inte minst få sova ordentligt ;), så längtar man allt efter sina små troll här hemma..

I morrn är det dags för skola igen... föreläsning 9-16..

Kommentarer
Postat av: Malena

Det var en jättemysig helg tycker jag. Men håller med om stan. Tror att det ska bli mysigt att "gå på stan", men man tröttnar snabbt. Bättre att bara hänga med er! :)

2012-09-30 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0