Skojakt och skattjakt

Om en vecka skall jag på återbesök till ortopeden och förhoppningsvis bli av med den fina tofflan jag fått gå omkring i sen operationen... problemet är bara att foten fortfarande är svullen, så jag får inte på mig några av mina skor! Har 2 dar varit runt å letat skor som jag skulle kunna ha, men hittar inga som går på :( i går provade jag igenom typ hela eccos sortiment, men inte ens där fanns det några som va tillräckigt breda :( hittade ett par som kunde funka i strl 39 (har 38 i vanliga fall..) men de kostar ju 1200 så känns lagom kul...
Får hoppas på att svullnaden lägger isg på en vecka nu så jag kan hitta några skor då ;)

I morgon är det dags för barkalas för Isidor.. hela 5 år blir han nästa vecka... så håller på för fullt att fixa inför kalas... Tänkte jag skulle skippa fiskedammen å ha skattjakt istället. Försökte mig på att måla en skattkarta, men lyckades inte tillräckligt bra för att Isidor skulle se var det var ;) så när jag googlade runt lite hittade jag en sida med massa kalastips och där fanns också en sagoskattjakt att skriva ut! så jag ändrade om lite i den så det skulle passa så placerar man ut ledtrådar som tillslut leder till skatten :) tror det kan bli kul!

Nu skall jag försöka plugga en stund innan det är dags att fortsätta städandet här hemma...
ha en härlig fredag :) trots stormen å ösregnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0