Klippning

Idag kom jag iväg till frisören för välbehövlig klippning... Blev mest toppning eftersom jag försöker spara ut det lite, så ingen jättespännande frisyr men nu går det iaf att ha det nedsläppt ;)
Kändes iaf lite lyxigt att klippa sig när det ingick hårinpackning sittandes i massagestol åsså fick man te (latte å annat för kaffedrickare ;) ) å chokladbit under klippningen :) Blev erbjuden bakelse oxå men hoppade den ;)

Igår var det simskoledags igen. Nathalia var dock inte jättesugen på att vara med denna veckan utan gömde sig bakom mig.. vet inte varför, hon brukar inte ha problem med nya vuxna och barn utan brukar va väldigt social... Efter många försök gick hon iaf med på att vara i vattnet med simläraren och gå fram och tillbaka medan jag gick på kanten... hoppas det släpper lite tills nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0