fullt upp...

ja.. denna hösten går i ett rasande tempo... håller just nu på med min sista praktik, 9 veckor på akut ortopedi i uddevalla... Jättespännande, men det tar på krafterna... 35 h i veckan skall vi göra och sen plugg på det..

Igår tog jag en ledig dag och åkte till Ullared för lite julklappshandling :) var skönt med lite paus :) Barnen var på Öckerö å stannade där, så de kommer hem idag...

För 1,5 veckor sedan skrev vi den nationella sluttentan... den som kan handla om allt vi lärt oss under dessa tre år... var ruskigt stressad innan kan jag lova... På fredag skall vi få resultatet, å hoppas, hoppas att den är godkänd... har ingen lust alls att göra om den.. ;)

skall strax dra mig ner på möte på praktiken... sen är det simskola för barnen å avslutar kvällen med föräldraråd på dagis... sen skall barnens julkalender fixas... blir en salig blandning mellan leksaker, pyssel, bakning och grejer vi skall hitta på :) 1 /12 får de iaf årets svt-julkalender, 2/12 blir det mossa och svampar så de kan fixa adventsljusstaken... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0