jobb, jobb å lite mer jobb ;)

Förra veckan fylldes med jobb på Neonatalen. fredag-måndag och sen ons-tors jobbade jag... där i mellan skrev vi på vår c-uppsats...
Rätt intensivt blev det, men kul :)

I lördags var jag på kåren på tentafest och kom hem kl 4.30 eftersom klockan ställdes om där mitt i natten oxå... söndagen blev ägnad åt trädgårdsarbete i det underbara vårvädret. Våfflor på altanen blev det och Isidor utbrister: "åh, detta blir den perfekta våffeldagen jag alltid drömt om!!" haha sötunge ;)

Idag har jag jobbat igen, fått pessekort och deligation på sontkontroll och sondmatning.. Nu blir det 2 veckor med uppsatsskrivande innan det är dags att jobba nästa gång...

En liten joggingtur gav jag mig ut på idag och det gick riktigt bra :) härligt att de är ljust på kvällen till 20 nästan så jag hinner ut i ljuset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0