och så gick det med den träningen..

Skulle ju starta upp med min träning å va så duktig å sprang i måndags (har f.ö. fortfarande träningsvärk ;) ) men vaknade upp på tisdagen å kände mig krasslig, visade sig sen att jag hade över 38 i feber :( blev liggande hela dagen å hann inte alls med att plugga det jag hade behövt... På kvällen sen steg tempen ytterliggare och vid 9 (2 h efter jag tagit alvedon) va tempen 39.5. mådde verkligen uselt..
Lyckades iaf somna och trodde jag skulle vakna igen å må ännu sämre, men på morgonen mådde jag rätt bra! Tänkte att det va ganska snabbt övergående feber.. Men inte då.. framåt 10 började jag frysa igen och febern var åter uppe på 38.5...
Så inget pluggande i dag heller och missar inlämningen och muntliga redovisningen i morrn... får ta i gen på omtentatillfället :(

Har ont i hela kroppen och orkar knappt gå sträckan till dagis... Hostar och blir yr så fort jag rör mig :(

så,, fick jag gnällt av mig lite då ;) är iaf glad att det inte kom under praktikperioden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0