nu så..

ja... riktigt längesen jag skrev.. har haft fullt upp med plugg å tentor...

Nu skall jag iaf ta tag i det här med träning... har vart riktigt dålig på det sen i höstas... idag har jag joggat 3 km iaf.. det är en början iaf... och gick faktiskt rätt bra! kände efter typ 500 m att "nu ger jag upp" men bet ihop å efter ytterligare 500 m lättade det och det flöt på riktigt bra! Nu gäller bara det svåraste- att fortsätta ;) men det är ett måste.. har ett antal kg att gå ner.. hade nöstan nått fram till målvikten förra våren, men sen har det gått utför igen och nu kommer jag inte i nästan några kläder igen.. så i med hårdhandskarna; nu skall här tränas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0