jobb och fotoperation..

Började veckan igår med arbetsintervju kl 8 innan skolan började. Det resulterade i ett sommarjobb :) i mars skall jag börja gå bredvid som tim vikarie för att i juli gå på ett 80% igt vikariat :) Och skall vara på neonatalen! Skall bli så intressant men oxå ganska läskigt då det är små sjuka bebisar jag skall ta hand om.. men kommer lära mig grymt mkt!

Efter skolan var jag sedan hos ortopen den med min onda fotknöl.. Eftersom jag har så pass ont av den tyckte han att en operation kunde va bra ide... så nu står jag i kö till det... skall försöka passa in det i mitt schema bara... om jag får till det i början av september hoppas jag vara tillräckligt återhämtad för att klara höstens praktik..

Idag är det ju semeldagen.. mn här bidde det ingen semla... gav mig ut på en jobbigtur istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0