"jag gillar inte kyssar"

Avslutade förra veckan med fest på lördagen för Malin :) mycket trevligt :) annars ägnades en stor del av helgen till att städa... jätteskönt att få ordentligt röjt, även om jag bara hann med en våning ;)

sen beställde vi nytt handfat och hylla till badrummet, dock var det 2 veckors leveranstid men...

i går var det bara en massa plugg hela dagen... och en joggingtur hann jag med också :)

idag har vi arbetat med grupparbete inför torsdag å sen fick det bli en liten promenad iaf...

Isidor var så söt i söndags, mamma var här på middag och till kaffet sjöng hon en bit som gick "kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar" var på isidor gravalvarligt utbrister: "Det var ingen bra sång för mig, jag gillar inte kyssar"!
Dock är det han som jagar efter tjejerna på dagis å försöker pussas ;) och han hade förklarat för en tjej på dagis att det är så härligt att vara kär ;) sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0