Kalasturne

Denna helgen har varit späckad med kalas... I lördags var det kräftkalas med många av de som bor i området, jättekul att träffa massa grannar vissa har jag knappt sett (trots att vi bott här 2 år...) massor av barn var med och Isidor och Nathalia lekte oavbrutet hela kvällen :) Godisregn hade fixats för barnen oxå, och Nathalia fick då äta godis för första gången... Det går ju inte att säga till dem att de inte får när alla andra barn äter så...

söndagen gick i barnkalasens tecken. Först var det dags för kalas hos Maja, hon fyllde 5, så där var de 8 barn i olika åldrar, kurragömma, studsmattehoppning och fiskedamm.. Fick dock hjälpa till med godispåsarna och kunde begränsa antalet i Isidors å Nathalias påsar ;) de blev glada över att få godis alls så ;)

Sen var det dags för 2 årskalas för William. Ännu mer tårta och lek åsså fiskedamm, där var det dock inte "riktigt" godis utan russin å sockerfria kakor och leksaker :)

Kände på kvällen att jag hade vart uppe å stått mkt.. foten värkte endel.. Men har inte tagit nåt smärtstillande sen lördags, å då var det bara alvedon, så är förvånad över hur lite ont det gör egentligen!

Idag har jag hoppat mig bort till dagis för lämning av barnen och ägnar dagen åt att plugga... skolan börjar ju inte förrän den 3 e sep, men tänker att nu när jag ändå inte kan göra så mkt är det lika bra att sätta igång å läsa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0