hemma med sjukt barn...

I går fick Nathalia skruttan hög feber på dagis, så det var bara för Simon att hämta hem henne... Jag hade examination på praktiken så kunde inte gå hem...  På kvällen hade hon 39.9, stackars min skrutta... Dock tycker jag hon var väldigt tapper för att h så mkt feber... Efter lite Ipren sov hon dock gott hela natten..

Som tur är har jag gjort lite fler timmar än vad som behövs på praktiken, så jag kunde vara hemma med barnen idag... Regnigt och trist väder är det, så blir en mysdag med film... Nathalia är fortfarande hängig å trött så...

Tänkte jag skulle ta  å baka lite... är grymt baksugen- har hittat mängder med recept ja vill prova.. men när skall man göra allt?? Kan ju inte baka massor- för då äter jag ju upp det med, å det behövs verkligen inte.. hmm... måste hitta nån som vill äta upp det ja bakar helt enkelt ;)

Näpp, nu skall jag fortsätta mysa med barnen... när simon kommer hem ska ja nog till torp å försöka köpa mig en jacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0