Sommarlovet närmar sig.. :)

Nu känns det att skolan snart är slut för denna terminen... Idag har vi gjort vårat sista grupparbete som skall redovisas på tisdag, annars har vi bara praktisk tenta kvar på fredag och en föreläsning på måndag... sen är det sommarlov! Dock skall jag ju jobba en stor del av sommaren men ;) Det är inte samma stress som pluggandet eftersom jag kan släppa jobbet när jag kommer hem då :) Och läsa böcker som inte är skolböcker :)

Sen har jag endel tårtbakande framför mig i sommar med, först är det ju Nathalias 2-årsdag som skall firas med barnkalas den 3 e och släktkalas den 6 e och sen är det 4 studenttårtor som skall fixas till den 8 e på kvällen :) det blir spännande :) som tur är kan jag ju förbereda det mesta innan eftersom jag skall jobba den 7 och 8 e...

I lördags var vi på havets hus, trodde att Isidor skulle tycka det var kul men att nathalia kanske inte skulle få så mkt ur det,men så fel jag hade, har nog aldrig sett henne tjuta av skratt som hon gjorde när hon såg fiskarna ;) En ruskigt glad Nathalia stod och petade på glaset vilket fick fiskarna att följa efter hennes fingrar, och det var tydligen riktigt kul ;) Isidor tyckte också det var roligt att få titta på fiskarna och framför allt hajarna! Sen blev det inte sämre av att man fick hajtatueringar med ;) det var uoppskattat. Efteråt fikade vi och sen gick vi en sväng i lysekil innan det blev glass på lejonet och björnen och sen färjan hem med två små barn som somnade som stockar helt utmattade...

Söndagen blev mest slappardag, Nathalia var fortfarande trött efter lördagen då det inte blev så mycket sovande på dagen och sov lång midadg på söndagen istället. Vi påtade lite i trädgården och sen sov vi middag allihopa :) En sväng till torp för lite handling hann vi med också..

´Nu skall jag strax dra mig ner på köravslutning och i morrn är det lite plugg på praktiska tentan som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0