dåligt med bloggande...

Har varit riktigt dåligt med bloggande för min del det senaste. både här och på tårtbloggen... Just nu håller jag på med tentaplugg för fullt... på fredag är det dags för en jättetenta och har hur mkt som helst att plugga på... Suttit hela veckan å skrivit...

I onsdags fick jag följa med en läkare som hade jour på akuten på NÄL- jättekul och intressant, fick se många av de sjukdomar vi ska tenta på nu, så lärde mig massor! Blev lite spontant så va bara där mellan 19-00.30 för behövde hem och sova eftersom det va skola 8.15 på torsdagen... hoppas på att jag nån gång kan gå med hela passet :)

På tårtbloggen skall det komma upp en del bilder som ligger och väntar i kameran.. skall bara ta mig tid till det... Idag bär det av till mamma och pappa- måste ju få ha lite helg mellan pluggandet :) sen skall jag ta och rösta med.. är ju omval i västra götaland i morrn....

Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0