Ny kurs..

denna veckan började en ny kurs i skolan, om mikrobiologi... jättekul att få läsa lite med konkreta saker nu efter en termin av ganska flummiga ämnen ;)

det är en kort kurs, 7.5 poäng, men verkar va riktigt intensiv, så det är rätt mkt pluggande som gäller... har suttit på långa föreläsningar både i går å idag pch i morrn är en till, så är rätt slut i huvudet nu men ;)

väntar även på resultatet från förre tentan, dröjer väl ett tag till men...

I lördags var jag på sittning på kåren- verkligen jättekul :) sen blev det tentafest på kårens pub med många timmar av dansande :) jättekul men fötterna va ganska ömma efteråt, men det är det värt ;)

nu skall jag ge mig i väg å hämta hem mina gullungar från dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0