Tentahelg

Denna helg inleddes med tenta på lördagen. Kändes som det gick rätt bra! Tycker jag hade koll på det mesta.. bara att hoppas att det är så med;)

På lördag kväll var det dags för Tentamiddag/födelsedagsfest/inflyttningsfest hos Malin som inleddes med middag på Butlers, sen hem till Malin för lite tårta (som hon fick av mig :), finns bild på www.matildabakar.blogg.se) och sen gick vi vidare ut.. Var en kul kväll iaf, äen om ja måste säga att jag gillar att gå ut på kåren mer, bättre musik och inte lika många drägg där... Sen är det ju betydligt billigare inträde och bar med ;)
Gick hemåt frammåt 2, fy vad kallt det va! va -18 grader så...
Hemma va Simon fortfarande vaken, han hade besök av en kompis så han hade nog oxå en kul kväll :) så vi satt å prata en stund för att komma i säng 3... inte det bästa när man har barn som vill upp på morgonen, men d är bara att bita ihop och ta sig ur sängen efter några få timmars sömn ;) har ju tur att vi har barn som fortfarande sover middag :)

Söndagen inledde jag med att fixa i ordning en tårta som en kompis beställt till sin sons 4-års kalas, även denna finns bild på bloggen. Så fick baka 2 tårtor denna helg :)

I morrn börjar nästa kurs, även denna med fullt schema, nästa tenta är om 2 veckor, och sen har vi 4 st innan sommaren tror jag... så det blir till att plugga på...

Nu ska jag försöka få i ordning barnen och mig och ge oss ut i kylan.. -17 grader är det just nu.. hoppas på att det ska gå upp lite innan det är dags att ge sig ut ;)
ha en bra måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0