praktik och klippning...

Har haft kort praktik på vårdcentral denna veckan... alltid kul att få göra lite annat än föreläsningar :)
Blev oxå tillfrågad om ja va intresserad av sommarjobb där! I så fall i labbet där det jobbar tre undersköterskor med deligering för att ta blodprover och sånt :) så håller på att kolla upp nu så det inte skulle va nåt juridiskt hinder eller så, annars kanske jag kan få jobb där och sticka folk hela sommaren ;) *hoppas verkligen!* Bra tider,bara vardagar och dagtid!

I går var jag en sväng hos frisören.. tyvärr blev det lite kort plus att hon fick för sig att tunna ut håret! jag som redan har jättetunnt :( hmm... får se hur det blir när jag försökt fixa med lite mousse å så... men känns inte helt bra :(

idag blir det hemmastudier iaf... en vecka kvar till tentan ungefär... sen skall jag gå till blodcentralen och lämna blod... äntligen fått bokat och skrivit in mig här så... I morrn är det barndag i skolan så vi ska ha en hel dag med barnsjukdomar... blir intressant...
nu skall jag försöka få ordning på mig och barnen så vi kan traska iväg, i all snö som kom i natt, till dagis.. jag som tykte d va så skönt att snön nästan va borta :(

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0