Glad påsk :)

Senaste veckan har vart full med pluggande... gick i skolan tills idag, inget påsklov här inte.. när är det ca 1 månad kvar till tentan... brajr bli lite stressad..

Har varit så trött det senaste med, nästan somnat på föreläsningarna.. fattar inte vad det kan va :( har vart å tagit massa prover på vårdcentralen ,men de visade ingenting :( så antagligen är det stressen som gör det...

Har också haft daglig huvudvärk det senaste, så igår gick jag till optikern å kolla synen, det resulterade i beställning av glasögon... dock bara att ha när jag läser, men eftersom jag gör det rätt mkt kan ju det ha gett mig huvudvärken... hade tydligen brytningsfel på ena ögat med... Så om 2-3 veckor kommer de.. tyvärr får ja ju ha ont i huvudet tills dess då...

Idag har vi fixat ännu mer i trädgården, sått färdigt i lådorna å så... sen blev det middag och jordgubbar till efterrätt :)
Nu skall vi få barnen i säng, kanske ska gå en promenad med... hinner inte till gymmet trots att jag borde.. å sen blir det till att fixa i ordning inför påsk... fixa påskägg å så till barnen.. Åsså får jag väl ta å äta upp allt godis ja köpte, läste att barnen går påskkärring här på skärtorsdag, men här har då inte vart några barn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0