sjuk Isidor...

Så typiskt.. Isidor fick feber i natt, vilket betyder att han måste va hemma från dagis iaf i morgon å kanske fler dagar om han inte blir frisk tills i kväll... Det var ju inte riktigt vad jag behövde, ska ju packa det sista denna veckan, blir ju inte enklare för att han är hemma...  :(
Sen skall vi ju till banken å hämta nycklar å så i morgon och då skulle han ju va på dagis och Sara skulle hämta honom sen... Men som tur är kunde Sara ha honom hela dagen istället... Underlättar verkligen! skulle inte va lätt att ha med honom...

Har trots 2 griniga barn lickats packa en hel del idag! Nu har jag slut på kartonger så får åka å hämta fler när simon kommit hem...
Så jag har istället bakat lite att ha på flyttdagarna. 2 ost/skinkpajer och mandel minimuffins har det blivit...

Nepp, nu ¨åter till mina barn som skriker på varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0