dålig uppdatering.. jag vet :(

har haft problem med att lägga in bilder från min kamera med, så har inte kunnat lägga upp nån bild heller...

det är verkligen fullt upp just nu.. vi packar, visar lägenhet, målar... sen är det en miljon telefonsamtal som behöver ringas, papper som skall skickas in mm.. men jag betar av min lista punkt för punkt.. och sen kommer 10 nya grejer till ;)

dagis är iaf uppsagt och står i kö i uddevalla Sop hämtning beställd, adressändring gjord... flyttdatum bestämt till 4 e och 5 e juni ( s¨å är nogon sugen på att bära kartonger då så har vi ett par stycken ;)  ) möte med banken och hämta nyckel den 1 juni kl 10 :)
har även ringt högskolan för att bekräfta att jag skall börja plugga igen i höst... känns kul att komma igång men sååååå jobbigt att behöva lämna Nathalia på dagis när hon är ca 14 månader... fy. grinar nästan bara ja tänker på det :( hon är ju så liten... vill inte alls.. men vi har inget val, jag kan inte va hemma mer och simon kan inte riktigt va pappaledig i höst eftersom han nyss börjat på nya jobbet. sen ekonomiskt behöver vi ju att han jobbar med så...

får trösta mig med att de flesta säger att ettåringar är ofta rätt lätta att skola in jämfört med tvååringar som isidor va när han börja...men iaf... :(

idag skall jag en sväng in till stan å se om ja kan hitta nåt kul att ha på mig i morgon när jag skall på fest ) den första på jag vet inte hur länge.. i kväll skall jag fixa pannacotta till 45 pers :) blir spännande;)

nu skall kläder på så vi hinner gå up en sväng nu på förmiddagen å leka :)

Kommentarer
Postat av: sanna

det är så spännande att det händer så mkt för er just nu! tänk, hus, simons nya jobb och snart ska du börja läsa igen! helt galet - och fantastiskt spännande :D

2010-05-08 @ 01:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0