trötta familjen...

oj.. har inte blivit så mycket skrivet det senaste... har inte haft tid eller ork riktigt... Nathalia kinkar på nätterna och vill bara sova i sin vagn, om ens det... och Isidor fortsätter att gå upp alldeles för tidigt och väcker då Nathalia, så båda två är jättetrötta och griniga hela morgonen, och jag med för den delen-.. det är trist att alltid vara så trött för tålamodet blir inte det längsta då...

Nathalia står jämt, mot allt:) hon älskar att gå när man håller henne i händerna. Hon provade att gå med gåvagnen också, stor lycka :)

Isidor pratar och pratar och pratar :) jättekul att höra hur språket utvecklas :) ofta säger han " måla teckning till mamma, mamma bli jätteglad nu!" eftersom jag sagt att jag blir glad när han gör saker till mig :)

tyvärr har han börjat vara lite hårdhänt mot Nathalia.. mest för att kolla vad som är ok, men det blir mkt gnäll.. både från Nathalia som blir ledsen och från mig som måste säga till hela tiden.. detta är ju såklart mest på morgonen när vi alla är trötta.. annars är han väääldigt beskyddande, de andra barnen på dagis får inte ens stå vid vagnen och titta på nathalia utan att han ropa " nej!  bara MIN Nathalia!" haha ;)

Härom natten låg han i vår säng (som vanligt... ) och prtatade i sömnen: "Lamm busa Mommo!"  lamm är hans gossedjur som då tydligen har busat med Mormor i sömnen ;)

Idag är det babyrytmik för Nathalia och sen kanske vi tar oss upp till ett öppna förskolan som ligger ett par hållplatser härifrån, eftersom vårat öppna fortfarande är stängt :( så trist..
Isidor skall till dagis, vilket han inte riktigt vill just nu för hans favorit fröken är ledig denna veckan.. så han tycker inte det är så kul att gå dit, men väl där har han ju soligt så :)

Skall försöka lägga upp lite bilder från veckan i kväll om jag orkar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0