IKEA tur

Tog mig i väg till IKEA i onsdags. Eftersom jag var tidigt iväg direkt efter dagislämning tog jag bussen till backadalsmotet och gick resten.. Början gick bra med bara lite is på vägen, när jag sedan svängde av in mot industiområdet om jag helt plötsligt till en snödriva. På andra sidan av den väntade.. en gångbana som inte blivit plogad på hela vindern...Jättekul... drog i alla fall iväg med vagnen.. sträckan var dock längre än jag trodde... men vad gör man?? Blev rätt sur.. men får väl se det som extra motion ;)



Efter IKEA blev det hämtning av Isidor och en sväng till öppna förskolan. När jag skulle ta mig hem med vagn, ståbräda och barn var det PUNKA på däcket!! gah... blev till att släpa hem allt..


Kommentarer
Postat av: Emma

En repris av min dag förra veckan. Då är livet underbart! Det där med att sträckor är längre än man tror har att göra med att det är svinkallt. Hade det vart sommar hade du inte tänkt på det på samma sätt. Punka är ju just fint när man ska ta sig hem. Blääää

2010-03-05 @ 07:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0