sitter uppe å gungar vagnen...

Nathalia är som vanligt vaken mitt i natten så jag får sitta å gunga vagnen.. ska bli mså skönt när barnen får varsitt rum! så man inte behöver va rädd att de ska väcka varandra.. det är bara en natt kvar i lägenheten nu :) på fredag börjar vi flytten och då sover vi nog över hos svärföräldrarna...

har packat som en galning de senaste dagarna... nu är iaf alla skåp tömda, nu skall bara allt som ligger på bänkar och bord packas ner.. det blir dagens utmaning... fattar inte att man kan ha så mkt saker som man har när det börjar pckas ner i lådor...!

Isidor har iaf varit frisk idag (igår är det väl egentligen.. ) så i morgon blir det dagis för hans del.. så skall jag försöka fixa här hemma.. måste packa ner de kläder vi skall använda i helgen å nån väska så det är färdigt med... det är mkt som skall fixas med när man flyttar med barn ;)

jaja.. nu skll jag försöka gunga klart Nathalia å hoppas på att få sova lite till i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0