doobidoo

Igår åkte barnen och jag till göteborg, Isidor gick sin sista dag på dagis och jag var på IKEA, hade med en tårta till personalen på dagis, finns bild på www.matildabakar.blogg.se. Fick köpt nya pottor, då den gamla gick sönder, hoppas bara på att Isidor snart kan tykca att det är kul att gå på pottan bara... Köpte även lila handdukar till vår lila toa och lite annar smått...

Efter dagis åkte vi ut till öckrö till svärföräldrarna och tog med oss Sara, efter lite grillning åkte jag till SVT och var med på inspelningen av doobidoo :) var kul :) får se när det sänd sen i höst.. jag satt iaf på första raden så kanske ja kan synas lite ;)

Idag har vi haft besök av mina syskon och Rafael, så vi åt middag i trädgården och barnen tyckte dte va kul att träffa mostrar och morbror :)

Nathalia är för övrigt en riktigt mormorsgris!! hon skriker när mormor skall gå, även om hon får va hos mig ;) vill bara va med mormor ;)

just nu sover båda barnen riktigt gott i sina egna rum- det är så skönt! Nathalia vaknar oftast max en gång per natt och sover ofta till halv 7-7, Isidor kommer ibland in till oss vid 4 och går sedan upp med Simon vid 6...

nu blir det snart sängen.. i morgon åker vi till oxevik för midsommarfirande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0