2 veckor kvar...

Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills barnen börjar inskolningen på dagis... Känns lite jobbigt... Nathalia är så liten än :( Men eftersom varken jag eller Simon kan va hemma i höst är det bara att bita ihop... många barn börjar ju dagis runt ett år så... Hon har ialla fall en stark vilja, och en stark röst att uttrycka sig med ;) Har blivit jättebra på att nicka eller skaka på huvudet åt sånt hon vill/inte vill :)

Det betyder ju oxå att det är mindre än 1 månad kvar tills slolan börjar igen :) skall bli kul att få komma igång igen så man blir klar nån gång ;)

Denna veckan förbereder jag tårtor :) skall göra en Hello Kitty tårta till Tuva till fredag och hjälpa Hannah förbebreda hennes tårta, fixa sugarpaste och baka en tårtbotten...

Idag har jag varit en sväng på Torp och fixat presenter till Tuva och till Linnea som vi skall på kalas till nu i helgen.. Sen blev det 40 min jogging i dag med :) har varit riktigt duktig i flera veckor nu :) Gått, stavgått, cyklat eller joggat nästan varje dag.. kanske har missat 2 dagar på 3 veckor :) känns bra.. hoppas bara att man kan få se lite resultat snart...

jaja... nu skall jag nog ta å göra lite nytta :) kanske en sats sugarpaste eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0