Ganska nervöst nu...

ja... har ju lagt ett bud på ett hus vi gärna vill ha..
än har ingen annan lagt bud, och verkar inte som någon annan är intresserade av att lägga bud... I så fall betyder det att vi ska försöka komma överens med säljaren om ett pris, göra en sista besiktning av det och sen ev skriva kontrakt..

känns väldigt nervöst just nu, dels väntan på att få  reda på om det blir budgivning eller inte, få veta om säljaren godtar vårt bud och oss som köpare, eller om han vill ha ut huset på visning igen.. och sen känns det sååå nervöst att vi kanske snart är husägare! gigantiskt steg, men samtidigt skall det bli så skönt att komma ifårn denna lägenhet, men det blir en så stor omställning, flytta ifårn göteborg och tillbaka till uddevalla (som jag sagt att jag ALDRIG ska göra ;) ) och att flytta ifårn alla härliga mammor och barn vi lärt känna här (dock kommer vi nog åka ner OFTA å hälsa på :) ) men jag hoppas och tror nog att det iaf skall bli jättebra att komma till en mindre stad för barnens skull, och jag tror allt att vi kommer trivas jättebra... sen får vi väl hänga på öppna förskolan där å träffa nya barn.. åsså har jag ju världens bästa Sanna i uddevalla med så ;)

japp.. nu är det bara att vänta... hoppas på att få svar snart :)

Kommentarer
Postat av: sanna

förstår att det känns väldigt nervöst just nu..! men det är ju ett fint område med den härliga trädområdet med bäcken - jag blev i alla fall förälskad :) och visst är det härligt när man gör saker man sagt att man aldrig någonsin skall göra - jag skulle ju inte heller bo i Uddevalla, men vad hände egentligen??! ;) håller tummarna nu!!

2010-04-07 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0