budgivningen fortsätter...

de andra som budar på huset verkar inte vilja ge sig... så än så länge vet vi ingenting om huset... ska lägga ett nytt bud idag och se vad som händer... känns jättetrist då vi verkligen vill ha det huset! och eftersom det låg en vecka utan att nån annan budade trodde vi nästan att det inte skulle vara några problem, utan att vi skulle få det och att det skulle bli ett ganska lågt pris..

men nu har det som sagt budats på och buden är uppe i 100 000 mer än utgångspriset :( men än har vi inte gett upp iaf..

En roligare sak är att simon var på arbetsintervju igår i uddevalla, han skulle ju ev få byta från proffice gbg till proffice uddevalla, men de ville att han skulle komm aå prata med chefen på ojleföretaget han i så fall skulle jobba på. Och han fick jobbet!  Så redan på måndag börjar han jobba där! Så nu vill vi ännu mer ha huset! Så vi kan flytta ganska snart å han slipper pendla....
På det nya jobbet skall han köra lite truck, kul att han äntligen får utnyttja sitt truckkort :)

Nu skall jag försöka vakna lite... ruskigt trött... hade lång körövning igår, och sen fick jag inte osva så mkt för mina barn i natt + att de fått för sig att börja vakna 6 igen nu :( Men idag blir det rytmik med Nathalia och sen skall simon lämna in sin dator som har pajat för att försöka rädda lite dokument å bilder.. själv är jag grymt sugen på att åka till HM å handla lite sommarkläder eftersom man just nu får presentkort när man handlar för 400 ;) får se hur det blir med det.. .:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0