"Alla älskar mig!"

På kvällen när Isidor skall sova säger jag till honom att jag älskar honom Då brukar denna ramsa läsas upp :

Mamma älskar mig, pappa älskar mig, mormor älskar mig , morfar älskar mig, iris älskar mig , johannes älskar mig,  ena älskar mig, nanna älskar mig, farmor älskar mig . farfar älskar mig sara älskar mig, johannes älskar mig, offa kalle älskar mig, offa sven älskar mig, sanna älskar mig,  simon älskar mig. ALLA ÄLSKAR MIG!!

Tänk att ha den känslan, att ALLA älskar en! Det känns så skönt att veta att han känner sig så omtyckt :)

Imorgon är det dags för 2.5 års kontroll för Isidor och 10 månaders kontroll för Nathalia.. sen hoppas jag på en promenad till backaplan och ett försök att hitta vårjacka...

Kommentarer
Postat av: sanna

godaste Isidor! det bästa är ju att det är SANT - alla älskar Isidor!

2010-04-07 @ 10:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0