7 e tanden :)

Upptäckte Nathalias 7 e tand idag :) Hon börjar bli stor min lilla flicka :)
Står ett par sekunder själv om man lurar henne lite och ger henne n¨t att hålla i... sen när hon upptäcker att att hon inte håller i en ler hon busigt och tycker att det är jättekul ;)

Igår var mamma här och passade Nathalia på sahlgrenska å jag skulle göra MR av min rygg- inte världens roligaste sysselsättning men... Ligga helt stilla i en timme, med en ram runt huvudet som tryckte riktigt mkt på nacken och öronen :( men men... nu är det gjort.. får vänta ett tag på resultatet bara...

Nathalia ägnade dagen åt att flirta med alla som gick förbi :) hon låter tills hon får uppmärksamhet och senler hon och vinkar och är så gullig! sötnos ;)

Efter sjukhuset gick mamma och jag och åt lunch och sen blev det liten tur i affärer, skulle egentligen hämtat Isidor kl 14, men ringde till sara som va så snäll och hämtade honom så vi kunde stanna i stan ett tag till :)

Sen var det körösning mellan 18-22, extra långt denna gång eftersom en coach från USA var här och hjälpte oss inför tävlingen i maj- riktigt kul var det och väldigt givande!

Denna veckan har mycket av våra tankar varit på de hus vi kollade på i lördags... men nu har budgivningen på det ena gått ganska långt så det släpper vi- så nu är vårt favorithus kvar, i dag la vi första budet och väntar nu på att se om någon mer skall buda...hoppas inte ;)

Nu sover barnen och vi skall bänka oss i soffan med lite popcorn :)

Kommentarer
Postat av: Helena

håller tummarna för er!

2010-04-01 @ 23:36:03
URL: http://maiilan.blogspot.com
Postat av: malena

fin ny bloggdesign! snyggt med grönt o rosa :)

2010-04-04 @ 22:34:52
Postat av: sanna

tjusigt du har fått det här! jag älskar alla fina prickar! :)

nu hejjar jag på att det ej ska bli ngt annat bud i veckan så att ni får huset!

2010-04-06 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0