Ullared:)

japp, idag var det dags för ullaredsresa:)var där strax efter de öppnade och det var rätt lugnt:) fick köpt en overall och termobyxor till Isidor, ett par 2-årspresenter, färg till hallen, å sen lite annat smått å gott:) tyvärr hittade jag inte så mkt till mig själv:( hade behövt lite nytt i garderoben.. ett linne blev det bara.. åsså lite strumpbyxor,, kan jag äntligen slänga alla slitna som jag har:)

I morgon åker barnen och jag till emma med barn.. Har precis bakat lite muffins jag ska ha med:)

nu blir det snart sängen.. får ju inte sova så mkt på nätterna så får se till att gå å lägga mig tidigt.. Fattar inte riktigt att jag står på benen idag men på nåt sätt har jag lyckats hålla mig vaken hela dagen trots sömnlösa nätter..

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0