sömnbrist...

Känns som jag lider av konstant sömnbrist just nu.. Isidor är supermammig och vägrar låta Simon gå in till honom på natten samtidigt som han vaknar flera ggr.. I går kom vi i säng halv 12 eftersom nathalia varit grinig på kvällen.. vid 12.30 vaknade isidor och det tog nästan 30 min innan han sonmat igen... sen sov han en timme till, vakna å ja försökte få simon att somna om  honom... gick inte så jag fick gå in.. efter nästan en timme somna han och ja gick å la mig.. då kommer han inspringande igen... tillslut fick ja lägga mig på madrassen på hans golv.. inte så bekvämt men jag fick nog sova iaf 2 h i sträck... känner mig lite mör efter en hel helg med sånna nätter...

I dag har jag iaf varit hos tandläkaren... gick bra:) trist att slänga ut 500 kr på det men...
sen gick Nathalia och jag till öppnaförskolan och träffade E och N... kul:) har varit där nu på em med på babyöppet...

Går frammåt med dagis, idag var han bara lite ledsen när simon lämnade men annars har han haft en bra dag:)

nu skall det lagas lasagne... mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0