Öppnaförskolan och lekplatslek:)

Idag har nathalia och jag varit på öppnaförskolan igen å träffat E&T&N,sedan blev det promenad ner till backaplan och lite titt i affärrer.
Isidor har varit på dagis och nu börjar det funka rätt bra, han blir ledsen när vi lämnar men panikskriker inte som innan.. idag sov han där oxå.

När vi kommit hem ringde Marie och vi gick och träffade henne och Maja på en fin lekplats här i närheten. Isidor blev så glad över att träffa Maja så:)

Simon har legat hemma hela dagen med över 39 graders feber stackarn:( Undrar om det är samma som Isidor hade i helgen... Hoppas på att Nathalia och jag slipper den eftersom vi skall till uppsala i helgen nu...

Försökte mig på att åka till kören idag men kände efter en timma att jag inte orkade, man blir inte så pigg efter att ha varit vaken halva nätterna i flera dagar,.. så nu blir det soffan istället.. ska gå å sova snart...

I morgon blir det Ullared med Sara och Matilda:) ska bli så kul:)

God natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0