Isidor 2 år!



En glad liten 2-åring:)


Jag och Nathalia



Isidors present: Simon och jag har målat IKEA möbler:) ganska nöjd med tanke på att det typ är första gången jag målar möbler:)

Idag hade vi barnkalas för Isidor med lasagne och 3 sorters hemmagjord glass: jordgubb, banan och morotskaksglass. Mums:) Först var Tuva och Linnea här en sväng och senare kom Maja.

Förra helgen var det dags för Uppsala tripp för Nathalia och mig. Underbart med lite semester:) Å kul att träffa Malena och Rafael.

Nu är det dags för sängen.. I morgon blir det kalas igen i Kungälv.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev!



Och så himla roligt med besök från er! Ni får komma tillbaka när ni vill!

2009-09-20 @ 18:28:31
Postat av: sanna

möblerna blev riktigt tjusiga! jag får komma och ta en närmare titt på dem och den nyblivna tvååringen snarligen! (och så vill jag ju kika lite på Nathalia, dig och Simon också om det går för sig ;)

2009-09-20 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0