IKEA shopping och besök i torslanda..

Idag har jag och barnen varit i torslanda så Isidor fick leka med Tuva och Linnea som oxå var där.. fick supergod lunch och massa sandlådelek för barnen:)

sen lämpade simon och jag av Isidor hos Sara och åkte till IKEA för att köpa ett bord och stolar till Isidor från hans farmor och farfar, så nu skall vi bara måla det så... fick köpt ett par hyllor som ska upp med å ska bestämma vad vi mer skall ha sen.. kul å få lite ordning på hans rum..

Nu blir det film och popcorn.. bröllopsduellen.. Ska få packat i ordning inför uppsala resan med:) skall bli jättekul att komma iväg till Malena en sväng.. kommer dock sakna min lilla Isidor...

Isidor har fått för sig att bara lyssna på när jag säger till honom,så såfort simon säger nåt säger Isidor " mamma säger" ="bara om mamma säger det" haha..

i morse frågade jag om han var en liten gris, då sätter han igång å säga: "mamma gris, jag gris, mamma gris, jag gris" han är verkligen en liten svamp som härmar allt man säger:) gullunge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0