föskoleframsteg:)

I går när jag lämnade på förskolan var det inget gråt alls! så skönt att kunna lämna utan att han blir så ledsen när jag går.. Idag var det lite gnäll, men mest för att han var trött... Inget skrik som det varit tidigare... Hoppas hoppas  att det går åt rätt håll.. inte kul att lämna en så ledsen Isidor:(

Idag har jag varit på allum å kollat runt lite i affärer... fick köpt en present iaf... :) skall ju till ullared nästa vecka så sparar mig lite;)

Sen åkte Isidor och jag till IKEA en sväng... mest för att ha nåt att göra i regnet... Lite Isidor tid utan att Nathalia var med:)

Nu är det tvätt på g och sen skall jag gå ut å promenera med mina stavar en sväng:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0