trasig dator...

japp... min bärbara dator (eller Saras är den ju iofs...) tyckte att det va läge att inte funka idag.. tangentbordet har lagt av och musen eller pekplattan eller vad det nu är funkar lite halvtaskigt... har stängt av den nu i hopp om att den skall få för sig att funka i morgon... :) tycker lite synd om mig själv nu;)

I dag har Nathalia och jag varit på babymassage medan Isidor å Simon härjade här hemma.. Antagligen lekte de med kaninhandockan som är en favorit just nu... När vi kom hm var det dags för lunch och sen sova middag... Isidor har fått för sig att han bara vill höra sagan om alla barnen som han fick från Ingrid m. fam, så den läses flitigt just nu:)

Sen blev det promenad för mig å Nathalia ner till backaplan där jag bytte ett par stövlar som släppt i sulkanten efter bara 3 veckor och en tunika som efter en gång hade ett hål.. som tur var va dte inga problem... trist med saker som pajar direkt trots att man är försiktig med grejerna:(

jaja.. i morrn skall simon vara borta nästan hela dagen så får se hur lång tid det kommer ta att göra oss färdiga på morgonen innan Isidor skall vara på dagis:)
jaja.. nu får det nog bli sängen.. brukar ju inte bli så mkt sömn på nätterna så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0