Nathalias första mat



Nathalia har fått smaka potatis för första gången nu. Gick ner rätt bra. Isidor ville också vara med och smaka så han åt resten :)



Världen sötaste små barn:)

Igår var vi och hälsade på Maja till Isidors stora förtjusning. Han sken verkligen upp när jag frågade om han ville åka dit! Så kul att se dem tillsammans. De verkar ha jättekul ihop!

Annars har veckan vart lite trist, Isidor blev dålig i tisdags och fck gå hem från dagis efter fotograferingen. Sen fick han feber på kvällen och fick vara hemma både onsdag och torsdag för säkerhetsskull.

Nathalia och jag åkte en sväng till Kungälv i onsdags å träffade Sanna å hade en mysig dag med mycke te och endel paket;) Fick äntligen lämnat lite presenter till henne och Simon eftersom de tog sin examen i våras. Blev inga paket då eftersom Nathalia valde att komma 2 dar innan de skulle va kalas:)

sen fick jag en fin saltskål i födelsedagspresent och Isidor fick snygga byxor å en skjorta.

Nu skall jag återgå till mys i soffan med pizza och rockey-road godis.. mums:)

Kommentarer
Postat av: sanna

hon ser iaf ut att gilla potatisen, härligt! vilket rart kort det var på de tillsammans!

jo, en heel del te blev det - men så går det när man har det mysigt! ;)

2009-10-03 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0