2,5 h sömn i natt..

Japp.. hela 2.5 timmar fick jag sova i natt.. sammanlagt... hade svårt att somna först för ja hade så ont i ryggen... sen ville Nathalia äta.. men sen blev det faktiskt nästan 2 h tills Isidor vaknade... nattade om honom å låg kvar lääääänge för att han verkligen skulle ha somnat... men lagom tills ja lagt mig å nästan somnat kom han inspringande igen..
så jag skickade upp simon å efter en stund med skrik somnade han iaf...
då var det Nathalias tur igen, men nu ville hon inte äta utan PRATA! visst, det är underbart med bebisjoller, men när klockan närmar sig 5 å man ska upp 6 å inte har sovit nästan nåt är det inte lika gulligt faktiskt... en lång stund låg hon å var glad. sen övergick hon till att knorra och tyckte inte alls att det var kul längre... då vaknade isidor igen oxå så simon fick gå in till honom... slumrade väl ett par minuter i taget fram till 6 när vi gick upp... så klart skulle Simon iväg just idag så jag fick bara sovit 15 minuter innan jag var tvungen att  gå upp igen...

Nu skall jag göra i ordning barnen och lämna Isidor på dagis å hoppas, hoppas på att Nathalia vill sova en del nu på förmiddagen så jag kan få sovit en stund jag med...

Undrar vad det är som gör att småbarnsföräldrar överhuvudtaget står på benen vissa dagar? nått magiskt måste det vara med de små barnen som gör att man orkar trots skrikiga nätter å tidiga mornar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Puh... den natten vill jag inte byta med dej! Stackare! Jag har aldrig haft en sån natt. Vill inte ha det heller. Men vad sägs om två skrikiga ungar i hallen innan båda är påklädda? Den är nog så frustrerande! Å så fort man kommer utanför dörren blir båda lugna och tysta. Nellie avskyr att bli nedsatt i vagnen men sen somnar hon på två minuter. Kämpa på med nätterna gumman! Det går ju över som tur är!! När han är 3 år så kommer han slutat sova middag och kommer sova som en stock på nätterna;) bara att hålla ut. Kram till er.

2009-10-06 @ 11:03:25
Postat av: malena

haha. och så undrar folk varför man inte vill ha barn. tacka vet jag 8 timmars felfri sömn :)

2009-10-08 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0