En sväng på stan:)

åkte in till stan i går när simon kommit hem från jobbet.. så skönt att få gå i fred en stund:) hade iofs med N men hon sov hela tiden... :) fick köpt en tröja som Isidor ska få i julklapp från farmor å farfar, å passade på att köpa en muminbody till nathalia, hade en sån bra rabattkupong så den får hon i julklapp:)

skulle försöka hitta byxor till mig men det gick mindre bra... tror ja behöver ha med mamma på stan, hon är bra på att hitta klärder :)sen är ja för snål oxå, så hittar ja nåt tänker ja att ja ska fundera på det å sen när ja väl ska köpa det är det slut...

Idag är det hemma-dag för barnen å mig.. skulle egentligen behöva städa, men just nu är orken 0 efter att ha sovit ca 20 min i sträck i natt.. å då på I s golv eller med N brevid mig.. blir inte så bra sömn då... men men... hoppas på att det blir möjligt att sova middag med barnen sen...

i kväll ska vi baka pepparkakor när simon kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0