Tårtutställning

I går efter tvättande åkte vi till Kungälv där vi sov över. Idag har jag vart en sväng på Scandinavian cake show- wow, vilka tårtor!! Skall dit i morgon igen och kolla lite noggrannare med sanna:) ska fota en del med så jag kan använda som inspiration:)

Sen åkte jag till Skärhamn för att gå på akvarellmuseet och se en utställning med Elsa Beskows bildet... så fina! en sväng till ett gammalt säteri blev det också där min gammelmormor är född när hennes pappa arbetade som trädgårdsmästare där..

finns ny tårta i tårtbloggen med.. :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ja, nog var det helt fantastiska tårtor där alltid! det var verkligen mysigt att traska omkring där med dig och häpnas över alla ljuvliga skapelser! :) Kram

2009-08-31 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0