Besök av Sara:)



Mina sötnosar:)
Isidor älskar sin syster och vill bara pussas och kramas hela tiden:) ingen svartsjuka här inte.. än iaf;)


Var på göteborgskalaset igår och på nallesjukhuset där isidors nalle lämnade blod och fick bandage;) därefter somnade Isidor i vagnen kramandes på nallen:) Sötnos:)


Idag har Sara varit här och ätit lunch. Efter det gick hon och jag ut och plockade blåbär som blev till en blåbärssufflé, se bild på min blogg: www.matildabakar.blogg.se . Sedan blev det en hel del lek där Isidor bjöd på kaffekalas för Sara och bävern (handdockan;) )
Sen blev det taccos till middag och Johannes tittade förbi en liten sväng med:)



I morrn skall jag väl fortsätta min jätteröjning av lägenheten som jag startade igår.. Fortfarande massa barnkläder  att sortera och märka inför dagisstart.. Men ikväll blir det nog soffan istället:)

Kommentarer
Postat av: emma

herrejösses vilka charmtroll- isidor har ju ljuvliga ögon!!! han e så snäll, go och söt va!!! Nathalia ser snäll ut;) Massa kramar!!!

2009-08-17 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0